Kasutustingimused

Veebipoe pooko.ee (edaspidi Veebipood) omanik on POOKO OÜ (16295090), asukohaga Pargi tn 4, Märjamaa alev, Märajamaa vald, Raplamaa 78304.

1.Üldtingimused:

1.1. Käesolevad müügitingimused reguleerivad ostukeskkonna pooko.ee (edasipidi Pooko e-pood) omaniku Pooko OÜ (edaspidi Müüja) ja Pooko e-poe vahendusel tooteid ostvate isikute (edaspidi Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Pooko e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Pooko.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ja täiendama ühepoolselt oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise hetkest leheküljel www.pooko.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kliendi ja Müüja vahel tekkinud õigussuhetele kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

 

2.Müügilepingu kehtivus, kauba -ja hinnainfo

2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

2.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2.5. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

 

3.Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

    • Pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, N26, Revolut
    • Maksa hiljem lahendused: Inbank jaga osadeks, Inbank maksa järgmisel kuul
    • Kniks kinkekaart
    • Visa/Mastercard kaardimaksed
    • Apple Pay kaardimaksed

    NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

    3.2 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

    3.3 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

    3.4 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

     

    4.Tasumine

    4.1. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.

    4.2. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).

    4.3. E-pood ei töötle pangamakseid ise. Tasumine toimub Maksekeskuse (http://www.maksekeskus.ee/) turvalises keskkonnas. Edastades makseandmeid või muid andmeid, nõustute Te kolmanda osapoole teenustingimuste ja talle finantsinfo edastamisega.

    4.4. Peale tellimuse esitamist ja tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus ning arve. Tellimuse kinnituse andmisega kohustub Müüja andma Kliendile üle tellitud tooted vastavalt käesolevate kasutustingimustega.

     

    5.Kohaletoimetamine

    5.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: kõik Euroopa Liidu liikmesriigid.

    5.1. Kaupu saadetakse Eesti piires Omniva (AS Eesti Post) ning Itella SmartPOST OÜ poolt pakutavate pakiautomaadi teenustena ning DPD pakiautomaatide kui ka kullerteenusena.

    5.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

    5.3. Veebipoes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.

    5.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet lubatud päevaga tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine vastavalt logistikafirma tarneaegadele.

    5.5. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Pooko OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

    5.6 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

     

    6.Taganemisõigus, tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

    6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt toidukaubad, hügieenitooted) 14- päevane taganemisõigus ei kehti.

    6.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

    6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ning peab olema võimalusel originaal-transpordipakendis. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada viisil, mis on vajalik veendumaks asja olemuses, omadustes ja toimimises.

    6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis avaldus e-posti aadressile info@pooko.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

    6.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

    6.6. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

    6.7. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millel toimus selle laekumine Veebipoe haldajale.

    6.8. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

     

    7.Pretensiooni esitamise õigusakt

    7.1. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.

    7.2. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

    7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@pooko.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

    7.4. Pooko vastutab toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele. Pretensioonide esitamise aeg on tarbijast Ostjal (eraisikul) 2 aastat ja juriidilistel isikutel 2 kuud toodete üleandmise hetkest arvates. Sellest 1 aasta  jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

    7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kontrollib Müüja pretensiooni õigustatust ja teatab Ostjale oma vastuse 15 päeva jooksul pretensiooni saamisest arvates.

     

    8.Vaidluste lahendamine

    8.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pooko.ee või helistada telefonil: +372 56897905.

    8.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada veebiadressil http://komisjon.ee. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

     

    9.Vääramatu jõud

    9.1. Pooko vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Pooko ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

    9.2. Pooko ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Pooko ei saanud mõjutada või ette näha.

     

    10.Isikuandmed ja nende kasutamine

    10.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

    10.2. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Veebipoe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.

    10.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-veebipoes tellimuse registreerimisel.

    10.4. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestada veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

    10.5. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

    10.6. Veebipoe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

    10.7. Veebipoe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuste täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.

    10.8. Kasutaja annab Veebipoe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

     

    11.Kasutamistingimused

    11.1. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus veebipoe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neid aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

    11.2. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

     

    Kõik Pooko e-poes esitatud toodete kirjeldused, fotod ja muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma Pooko OÜ nõusolekuta on keelatud.